BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kom ik van het betaalprobleem met hollandsnieuwe af?

Bijdrage door gebruiker
18-09-2019
139 keer bekeken
14 reacties
Wie herkent het volgende en heeft een oplossing voor mijn probleem?
Ik heb een telefoonabbonnement afgesloten bijhollandsnieuwe. Elke maand kost het mij minimaal een uur om de rekening te kunnen betalen. Automatisch incasso blijkt namelijk niet mogelijk. Niemand snapt hoe dat kan. Het maandelijks laten toesturen van betaalgegevens blijkt al net zo onmogelijk te zijn. Dit houdt in dat ik elke maand aan de telefoon hang bij hollandsnieuwe en een halfuur in de wachtrij kom. Vervolgens krijg ik een medewerker aan de lijn die er niks van begrijpt. Lukt het mij niet om op tijd te betalen omdat de betaling geweigerd wordt, dan wordt mijn tel.nr. geblokkeerd en krijg ik een boete terwijl het toch eigenlijk niet mijn probleem moet zijn? Ik heb immers toestemming verleend voor een automatisch incasso? Wie o wie heeft de gouden tip voor mij?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.