Direct PC is voor 3 weken terug bij mijn bijna tachtig jarige moeder aan de deur geweest en heeft haar een abonnement aangepraat voor een jaar á € 99,-- per jaar. Zij gebruikt haar laptop van 2 jaar alleen voor bankzaken en spelletjes. Zij zeggen service te bieden voor een jaar en dat ze online mee kijken en de PC opschonen. Zij incasseren het bedrag automatisch daarna zal mijn moeder een nummer ontvangen om in te loggen. Mijn inziens is dit abonnement niet nodig en kunnen wij het prima alleen handelen. Daarnaast zegt Direct PC dat het abonnement stil zwijgend wordt verlengd en dat er dus jaarlijks een bedrag wordt afgeschreven. Ik heb geen vertrouwen in deze dienst. Ik wil daarom ook dit gaan terug draaien voor mijn moeder. Echter is het termijn om de de overeenkomst terug te draaien (14 dgn) verstreken. Is het mogelijk om het liefst zonder kosten deze overeenkomst te beeindigen? Hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Marianne Foppen