Goeie dag.
Ik heb jaren lang een abonnement gehad bij Hi/KPN zonder enige problemen en jaren lang tevreden klant te zijn kwam ook ik , zo als velen Nederlanders zonder werk te zitten.
Dus heb een poosje niet mijn rekeningen kunnen betalen.
Nu is het zo , dat mijn rekeningen behoorlijk hoog opliepen , terwijl ik al een vrij duur abonnement had, daar over gebeld , maar tevergeefs niemand van Hi/KPN kon mij helpen.
Dan komen we bij het afsluiten van mijn telefoon, logisch als je niet betaald.
Toen gebeurde het volgende , ik kreeg terwijl ik niet gebruik kon maken van mijn abonnement een rekening van 157.30 euro .
Raar?
Nu kreeg ik al maanden lang dit soort bedragen, vervolgens heb het ruim een maand geduurd tot bijna 2 voor ik mijn geld terug kreeg.
Hoe kan ik dit laten onderzoeken, want het geeft mij het gevoel dat er een spelletje met me werd gespeeld.
In 4 jaar tijd, mag je tussendoor een nieuw toestel aanvragen , ik begon met een Samsung , maar vervolgens kwam de iPhone 4 , en daarna de iPhone 5 , nu betaalde ik al van af mijn Samsung toestel verzekering voor water/val/stoot schade , deze verzekering betaal ik nog steeds ,
En is in overleg in de Hi winkel in (Haarlem stad) overgezet op ieder van deze toestellen , nu wil ik schade melden van mijn iPhone 5.
Krijg ik een mail , dat nog steeds alleen mijn Samsung daar verzekerd is.
Gelukkig heb ik de aankoop bon van mijn abonnement , daar staat in dat ik ook nog is betaalde voor een Hi verzekering.
Maar mijn nummer is verwijderd , en Hi/KPN wil niks voor me doen , omdat ik zo gezegd geen klant meer ben , en ze kunnen van een (ex) klant , van 5 jaar lidmaatschap niks meer terug vinden. (Raar)
Iemand die ervaring met mijn verhaal heeft?