Hallo,
Ik heb op 20-03-2009 mijn abonnement verlengt bij Hi, dit is 4 maanden van te voren gebeurd en is verlengd met 1 jaar.
Vorige week heb ik eens geinformeerd hoe het zat, waarneer mag ik weer precies verlengen. Daarop kreeg ik te horen is Febuari I.P.V. November.
Op het advies van de klanten service ben ik naar de winkel gegaan waar hij verlengd is (Hi Almere), en heb mijn verhaal uitlegt.
Bij de verlenging is mij aangegeven dat een verlenging direct in gaat voor een looptijd van 12 maanden (1 jaar) en dat mijn toen 'huidige' contract werd overgezet.
Waarop ik denk ok, dat is goed laten we maar tekenen.Nu zit ik dus 16 maanden aan iets vast, terwijl ik maar voor 12 maanden teken.Wat kan ik nu doen, de klantenservice levert geen service en je vragen worden ontweken.Moet de Hi mijn contract veranderen en/of mij geld terug betalen? De procedure op internet staat namelijk geheel anders:'Je dient eerst je huidige contract helemaal uit, daarna gaat je één- of tweejarige contractverlenging in' en in de winkel gebeurd het geheel anders om.
Groet,
Evert-Job