BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HI Service & Contracten

Bijdrage door gebruiker
08-04-2010
14 reacties
Hoi Allemaal,

Tot zo ver maak ik erg tevreden al 7 jaar gebruik van HI.
ik nam toen een nieuw abbonement aan omdat ik tijdelijk naar het buitenland zou verhuizen.
na mijn eerste rekening zag ik dat er iets niet klopte, ik moest 9.95 extra betalen voor een data bundel die ik nooit heb afgesloten?!

na 3 maanden bellen&mailen vanuit engeland heb ik het eindelijk kunnen recht trekken(na veel onervaren en onbeleefde cs reps resproken te hebben) en heb ik mijn geld terug gekregen.

velal bieden zij geen oplossing of verwijzen je door je volgende rekening te bekijken of het recht getrokken is.

in november 2009 is mijn telefoon uit m'n koffer gestolen op gatwick, ik heb hier geen aangifte van gedaan omdat dit een heel gedoe is vanwege de internationale grond.

direct enkele uren later heb ik een telefoon van een vriendin kunnen lenen en mijn sim laten blokkeren, kort erna ontving ik een rekening van 120 euro met allerlij data kosten, ook volgens de CS rep erg onwaarschijnlijk vanwege het intensieve gebruik in een zeer korte tijd.

ik heb de rekening betaald na 4x de klantenservice gebelt te hebben en geen stap verder te komen.

nu ben ik weer in nederland en heb ik mijn sim opnieuw ontvangen & geactiveerd. direct heb ik mijn contract naar boven aangepast inclusief "HI Eindeloos Online"
nu merkte ik de eerste week na 1244 gesmst te hebben met "Saldo" dat er helemaal geen hi data bundel bij mijn contract zit.

ik denk dat ik nu al 5x gebelt heb de vorige maand met de vraag wanneer dit zal gebeuren, een van de laatste gespreken wordt mij beloofd binnen tien dagen.

dit is nu nog niet het geval (bijna anderhalve maand verder) en zit ik met een rekening van 350 euro die ik absoluut niet wil betalen!

hoe kan ik HI in gebreke stellen? welke bewijzen heb ik hier voor nodig en welke acties moet ik ondernemen?
er wordt voortdurend niet aan de beloftes gehouden en zij komen niet met oplossingen, het enige wat mij verteld wordt is dat de backoffice met een achterstand loopt.

volgens hun moet ik de rekening betalen wat ik de volgende maanden dan gecrediteerd zal krijgen.
dit ben ik niet van plan, ik zal de juiste kosten betalen en de rest laten verrekenen door HI zelf.

Ervaren jullie dit ook? en hoe kom ik vroegtijdig van ze af? om naar een andere provider over te stappen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.