BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi Klantenservice ronduit onbeschoft.

Bijdrage door gebruiker
05-08-2011
4 reacties
Na een geslaagde vakantie in Juni kwamen wij thuis en tot onze schrik kwam er een hoge telefoonrekening van Hi binnen. Of hij was al afgeschreven. Volgens ons kon dit onmogelijk kloppen, dus hebben we online gekeken naar de specificatie. Volgens deze specificatie zou mijn man in 3 minuten tijd 45 sms-jes hebben verstuurd via de Hi-Centrale (want vanuit buitenland verstuurd). Ehm.... nee, dit had ie niet gedaan. Hoe moet ie dat voor elkaar krijgen?

Afijn, ik klantenservice gebeld. Die jongen gaf me gelijk (nee, lijkt me inderdaad niet kloppen) en maakte ter plekke een klacht aan. Mijn man zou zo snel mogelijk worden gebeld voor de afhandeling. Goed, 3 weken later nog niets gehoord, dus maar zelf weer eens bellen.

Ik kreeg een vrouw aan de lijn die erg chagrijnig klonk en blijkbaar haar dag niet heeft. Want toen ik het probleem voorlegde gooide ze me gelijk in de wacht en ging het uitzoeken op de meest chagrijnige toon die je je maar voor kan stellen. Na een aantal minuten wachten werd de vraag gesteld vanaf welk toestel de sms-en verstuurd waren. Ja eh, die van mijn man. Ja (zucht..... ) wat voor merk is dat? Eh, weet ik veel, samsung geloof ik. Ik ga even overleggen met technische dienst, moment. Bam weer in de wacht. Weer een aantal minuten gewacht. En toen kwam dit fijne antwoord: mevrouw, ik kan hierover geen klacht aanmaken, want u heeft die smsjes zelf verstuurd. Eh nee! Hoe moet ik dat gedaan hebben dan? Door middel van een groeps-sms. Pardon? U heeft die smsjes zelf verstuurd door een groeps sms te sturen. Nee, dat hebben wij niet gedaan! Ja, het staat hier, dus u heeft het wel gedaan. Dus ik zeg: U zegt dus dat ik lieg, want dat hebben we niet gedaan. ja het staat hier toch en ik ga hier geen discussie met u over aan, want dan hang ik op. Pardon??? 1. Wij hebben dat niet gedaan en zeker niet vanuit het buitenland! 2. Mijn man heeft neit eens 45 mensen in zijn telefoon staan! Mevrouw, ik ga hier geen discussie met u over aan, u heeft de smsjes zelf verstuurd.

Toen werd ik dus best kwaad en heb gevraagd naar de manager. Nou, dat treft want daar spreekt u mee. Nou, fijn is dat. Ik wil graag weten dan hoe we dit op gaan lossen. Bla bla bla....

Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik gewoon zelf die smsjes heb verstuurd, wij dat gewoon moeten betalen (wat al was afgeschreven) en dat we gewoon pech hebben, ook al heeft die jongen die we eerst hebben gesproken gezegd dat we het geld terug zouden krijgen. En aangezien zij maar bleef schreeuwen heb ik hem erop gegooid.

Heeft iemand tips wat we hiermee kunnen doen? Het gaat hier wel om een 25 euro o.i.d. die HI dus onterecht incasseert.

Ik hoor het graag.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.