BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hi abbonement

Bijdrage door gebruiker
21-03-2013
8 reacties
Dag heer/mevrouw,

Ik wilde een telefoon abonnement afsluiten bij Hi, en zij hadden mij aan de telefoon een aanbieding gedaan die 41,50 bedroeg (5 euro extra korting vanuit Hi). Ik kon op dat moment nog geen nieuw abonnement afsluiten vanwege de duur van mijn huidige abonnement bij T-mobile, dus had ik afgesproken de week erna terug te bellen om dan de aanbieding alsnog rond te maken.

Nu bel ik terug, en blijkt er een fout in het systeem te zitten: de site geeft aan 46,50, en het computer systeem bij Hi 49,50. Ook konden ze mij "ineens" de 5 euro extra korting niet meer geven, waardoor ik uit kwam op 49,50 euro per maand.

Ik vraag me af, ze moeten toch gewoon die 46,50 euro aanhouden die de site aangeeft? Dat is toch gewoon een fout, zodat mensen dan denken dat ze een goedkoper abbonement aanschaffen en dan ineens blijkt dat het gewoon 3 euro duurder is?? En ik vind het ook raar dat die 5 euro extra korting ineens niet meer kon, ik had namelijk een mondelinge afspraak met die verkoopster, en ik heb telkens dezelfde verkoopster aan de telefoon gehad (ik had haar naam natuurlijk even genoteerd en telkens naar haar gevraagd).

What to do??

Met vriendelijke groet,

Tessa Venderbosch
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.