BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hetnet 'helpdesk'

Bijdrage door gebruiker
16-01-2008
15 reacties

hallo experts, laatst lukte het niet om een 'gratis'email toe te voegen via de site van hetnet.Ik dacht 'even' te bellen met de helpdesk van hetnet. Na 2 verschillende mensen gesproken te hebben en bijna een half uur verder was er nog steeds geen oplossing. Kan ik voor deze 'dienst'( van 13,50 eurokosten)mijn geld terug eisen?? ik zou erover teruggebeld worden de volgende dag, maar NU 2 dagen verder nog steeds geen reaktie.... Geldklopperij ?!? Heeft iemand soortgelijke ervaring(en)?? KPN zal nog wel even in de klachten top-3 blijven...Groeten,Johan

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.