BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

HetNet

Bijdrage door gebruiker
03-03-2005
2 reacties

Kort weergegeven.

2 december 2004 heb ik mijn abonnement bij HetNet opgezegd. 13 december 2004 krijg een brief terug met de mededeling dat mijn abonnement m.i.v. 14 december 2004 wordt stopgezet. Alleen wordt er nog steeds geld van mijn rekening afgehaald. Nu heb ik gebeld (€ 0.45 per minuut) en delen zij mij mede dat zij die brief niet hebben, maar wel een brief dat 14 juni 2005 het abonnement wordt stopgezet. alleen deze brief heb ik niet.

Vandaag weer gebeld en krijg ik de mededeling dat ergens in de voorwaarden staat dat ik een halfjaarlijks contract heb en stilzwijgend wordt voortgezet. Dus ik moet betalen volgens hun.

In de mails die ik heb gestuurd aan HetNet is nooit vermeld dat ik met een halfjaar kan opzeggen.

Onder de betalinsgherinnering stond dat ik een mail kon sturen naar creditcontrol@hetnet.nl voor eventuele vragen. Dit heb ik gedaan en de hele week geen bericht ontvangen. En vandaag (heel toevallig na mijn boze telefoongesprek met mevrouw Ilrikae Hartwig) krijg ik een mail van debiteureninformatie Het Net met de mededeling dat ik 15 december 2001 akkoord ben gegaan met de algemene voorwaarden.

Wat moet ik hier nu mee.

Gaarne reactie want ik ben het er niet mee eens en ik weet niet wat ik moet doen.

Ik ben bereid om eventueel telefonisch toe te lichten.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.