BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het Net heeft mijn e-mail geblokkeerd

Bijdrage door gebruiker
12-04-2007
15 reacties

jl.6 april heeft Het Net mijn mailaccount geblokkeerd. Bij navraag via de helpdesk bleek dat men pas weer na 10 dagen de blokkering op kan heffen.

In het kort de voorgeschiedenis: afgelopen januari overgegaan van 'ADSL Voordeel Surfen' naar 'Surfen en Bellen', beide van Het Net.

Door een KPN-monteur is 'Surfen en Bellen' in januari aangesloten en geactiveerd, op dat moment had 'ADSL Voordeel Surfen' geannuleerd moeten worden. Dit is niet gebeurd.

Begin maart contact opgenomen via de helpdesk van Het Net om 'ADSL-Voordeel Surfen' alsnog te annuleren, ik betaalde ook nog steeds het abonnement. Na anderhalf uur!!!!!! lukte het mij om toch iemand aan de lijn te krijgen die verstand van zaken heeft, dacht ik. Men beloofde mij toen dat binnen een maand 'ADSL-Voordeel Surfen' zou worden afgesloten.

Men heeft woord gehouden, op6 april jl. was het zover: ADSL heb ik niet meer en tegelijkertijd ook geen e-mailaccount meer van 'Surfen en Bellen'. Ik kan normaal internetten en ook de telefoon geeft geen problemen. Op 8 april van de KPN-site een klachtenformulier ingevulden verzonden, tot op heden geen reactie, vandaag maar weer herhaald.

Zeer vervelendom niet tekunnen mailen (heb wel een alternatief, Hotmail) maar al m'nofficiele contactenlopen via mail van Het Net.

Wie weet wat ik nog meer kan doen buiten de helpdesk en klachtenformulier van KPN om zo snel mogelijkdie blokkering van mijn e-mail op te heffen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.