BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het Net

Bijdrage door gebruiker
14-07-2009
14 reacties

Sinds 01 juli 2009 heb ik van Het Net Snelsurfen en bellen. Het surfen gaat oke, maar telefoneren is waardeloos. Iederuur controleer ik mijn telefoon en als ik geen verbinding heb,kan ikde zwarte Experia Box weer uit/aanzetten en dan maar hopen dat ik kan telefoneren. Ik word zondermeer van de lijn gedonderd en lang bellen kan ik helemaal niet.De monteur is geweest en hij verklaarde dat ik de spullen goed heb aangesloten en dat de lijn oke is. Sinds ik geklaagd heb bij Het Net wordt ik nu ook van het internet gedonderd, leuk als je aan het downloaden bent.Het prijsverschil heb ik inmiddels al verbeld met mijn GSM. Hun hulplijn bellen, heeft geen zin. Men is heel beleefd en het kost alleen maar geld. Het alternatieve telefoonnummer van het Net heb ik inmiddels ook te pakken:0800-0115 of email klachten@hetnet.nl. Ik wil gewoon surfen & bellen !

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.