BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Het 2G netwerk van Simpel stopt. Nu heb ik onlangs mijn contract verlengt

Bijdrage door gebruiker
07-05-2021
12 reacties
Ik heb onlangs mijn contract bij Simpel verlengt en nu stopt simple het 2G netwerk en werkt mijn telefoon vanaf 1 juni waarschijnlijk niet meer. Simpel zegt dat ik dat had kunnen weten, maar ze hebben mij daar bij contractverlening niet op geattendeerd en het staat ook niet in de algemene voorwaarden. Simpel beweert nu dat ik of een nieuwe telefoon kan kopen en het netwerk kan blijven gebruiken of dat ik de hele contractduur (nog bijna 2 jaar) moet blijven doorbetalen. Nieuwe telefoon werkt niet echt omdat ik een speciale telefoon heb met alarmfunctie en grotere toetsen. 2 jaar doorbetalen terwijl Simpel hun verplichting van levering niet nakomt is natuurlijk absurd.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.