BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Help...ik wil scarlet opzeggen

Bijdrage door gebruiker
06-09-2012
33 reacties
Sinds februari heb ik internet, telefoon en televisie van scarlet. Al meer dan een week is de verbinding instabiel en ontzettend traag. Ik heb een jaarcontract met internet tot 20mb downloadsnelheid. Ik haal de afgelopen tijd ten hoogste 0,77 mb. Tv kijken op de computer, een spelletje spelen is niet meer mogelijk. De klantenservice is ZEEEEr slecht. Moeilijk bereikbaar. Je kan een nummer achterlaten, waarop je teruggebeld gaat worden, maar dit geschiedt niet. Vandaag weer scarlet proberen te bellen, hoor steeds een in-gesprek-toon. Niet eens: Er zijn zoveel wachtenden voor je. Kortom: Je wordt aan je lot overgelaten. Wat geleverd wordt is m.i. een regelrechte wanprestatie. Ik wil daarom het (wurg)contract opzeggen. M.i. moet ik daar toch onderuit kunnen? Is dat inderdaad mogelijk. Ik heb dat een ieder die ontevreden is over deze lousy provider zich meldt!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.