BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

helpdesk canal digitaal

Bijdrage door gebruiker
03-08-2011
7 reacties
Ik heb in mei een smartcard besteld bij Canal Digitaal. Na een maand was die er nog steeds niet. De smoezen zijn eindeloos, vergeten te versturen, uitverkocht etc.
Card in winkel gehaald en gevraagd om geld terug te sturen.
Aangetekende brief en 8 keer bellen naar Canal Digitaal helpen niets. Het geld komt morgen, volgende week, over 4 weken, deze week, over een paar dagen etc. Laatste gesprek 3 augustus : u wordt vervelend, ik verbreek de verbinding.
Totaal gebeld ruim 4 uur!!
Wie weet een oplossing??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.