BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heeft Acer Advantage nut of is het oplichterij

Bijdrage door gebruiker
21-07-2011
1 reactie
Ik heb bij Acer een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.

1 week na melding (5 werkdagen + weekend dagen) nog steeds helemaal niets van Acer gehoord. Wel zelf 6 x gebeld met Acer, maar deze geven steeds weer aan dat ze de melding escaleren en dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen.

Heeft er iemand anders positieve ervaringen met de Acer HELPDESK. De PC beviel mij redelijk goed tot hij kapot ging. De discussie gaat dan ook niet over de Acer hardware, maar over de kwaliteit van de garantie, en die is in mijn ogen niets waard!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.