BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Harmony Service Center

Bijdrage door gebruiker
23-07-2014
4 reacties
Mijn vriend heeft destijds in 2005 een verzekering afgesloten bij Harmony Service Center. 2 jaar geleden zijn we gaan samenwonen en regel ik het financiële gedeelte. Ik ben er sinds een tijdje achter gekomen dat dit bedrijf niet voor een levensverzekering, inboedelverzekering of iets anders is. Maar voor een telefoon die mijn vriend al jaren niet meer heeft. Per maand wordt er € 8,81 afgehouden voor iets wat mijn vriend al lang niet meer heeft. De polis heb ik kunnen opzeggen en de bedragen die ik heb kunnen terugstorten op onze bankrekening zijn gelukkig gelukt, maar dan nog blijft er minimaal € 740 euro over die we aan dit bedrijf betaald hebben. Nu verwacht het bedrijf, dat wij nog steeds blijven betalen tot 9 september plus de bedragen die ik teruggeboekt heb, wat gaat over € 26,43, dat er anders een deurwaarde aan de deur wordt langsgestuurd, omdat wij dit niet meer willen betalen! Met het bedrijf heb ik meerdere malen contact gezocht, ik wordt daar echt niet vriendelijk te woord gestaan en blijven vasthouden dat wij tot 9 september moeten blijven betalen. Heeft iemand ervaring of weet iemand wat ik kan doen? Ben namelijk niet van plan om nog een cent uit te geven aan dit bedrijf
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.