BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GSMWeb hanteert onwijs slechte klantenservice

Bijdrage door gebruiker
21-01-2021
57 keer bekeken
13 reacties
Afbeelding bij deze post - GSMWeb hanteert onwijs slechte klantenservice

Heeft er iemand hier nog meer last van?

Op 4 november 2020 heb ik een iPhone 12 Pro besteld met een abbonnement van Tele2 bij GSMWeb. Het toestel zou binnen 2-3 weken geleverd worden. Na 3 weken heb ik nagebeld om te vragen waar mijn toestel bleef. Toen werd verteld dat het over 3 weken komt. Na weer 3 weken te zijn verstreken hoorde ik weer niks vanuit hun. Dus weer gebeld en gemaild. Toen is mij verteld dat het toestel over 3 tot 5 weken komt. Nu begon ik redelijk geïrriteerd te raken. Uiteindelijk belde ik in de week van 11 januari en kreeg ik te horen dat het toestel woensdag 13 januari zou komen. Na weer niks gehoord te hebben, wéér gebeld en kreeg ik te horen dat het toestel 20 januari komt. Nu is het 21 januari, belde Ik ze net en kreeg ik te horen dat ze helemaal geen toestel hebben binnengekregen en het onbekend is wanneer dit wel gebeurd.


Nu is mijn maat vol. Waar kan ik hiervan een aanklacht indienen en in hoe verre heeft dat zin? Ik wil gewoon dat toestel hebben en ik word nu al maanden om de tuin geleid door hun manier van zaken doen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.