Krijg al geruime tijd de internet nieuwsbrief van Kassa en kijk er geregeld naar maar helaas niet vaak/goed genoeg. Kocht bij Groupon een stoomreiniger. Weken na betaling (was wel aangegeven) ontving ik het apparaat. Na 2 x aan huis te zijn afgeleverd (vlg GLS was er nooit iemand thuis) echter ook de buren (opgegeven aan GLS, waren wèl thuis! Afgehaald bij Depot!!! Bij thuiskomst gemonteerd maar wat ik ook probeer, lampje brand en het maakt wel wat geluid, maar STOOM????? met geen mogelijkheid. Na heel lang zoeken in de telefoongids 'n nr. gevonden in A'dam, ook op de dagelijks meerdere malen aangeboden nieuwe aanbiedingen is nergens een E-mail adres voor contact opgenomen of zo er al iets staat komt deze altijd weer terug! A'dam verwees mij naar info@groupon.nl daar kon ik mijn vraag kwijt vlgs. hen en 'n retourformulier aanvragen, als het app. ontvangen was zou ik mijn geld terug krijgen (69,=). Zo gegezegd zo ..., tot 3 x toe 'n mail gezonden met verzoek om formulier. Hun antwoord was, kontakt opnemen met leverancier (weer geen naam en ook geen Email adres) 4e zending met verzoek naam en Emailadres leverancier (excuses???? geen sprake van!). Leverancier gemailt......... en jawel..... weer niets, zij hadden de app. geleverd maar voor de financiële afwikkeling e.d. werd ik weer terug verwezen naar info@groupon.nl. Het wordt wel wat langdradig.... maar mijn geduld raakt nu wel op!!! Kreeg nu weer te horen dat ze 'n verkeerde leverancier hadden doorgegeven en moest nu weer mailtje zenden aan groupon@yourhelpdesk.eu. Ook deze heb ik alweer 2 mailtjes gezonden + bijl. alle reeds verzonden mailtjes en NOG steeds géén antwoord! Hoe het zal aflopen weet ik nog niet maar U bent gewaarschuwd. Zou mij niet verbazen als ze zo weer beginnen over bijv. retourtermijn en garantietermijn.
Het was mijn 1e aankoop bij Groupon maar zodra dit achter de rug is zèker de LAATSTE!!!
Wie kan mij helpen, of heeft hier al ervaring mee?