Beste Kassa,
Enkele weken geleden heb ik €25,- google play tegoed gekocht in de winkel. Ik heb de code ingewisseld via de app en kreeg meteen de bevestiging dat het was toegevoegd. Ook kreeg ik iets extra's omdat ik tegoed heb gekocht.
Daarop volgend heb ik de kaart en het bonnetje weggegooid denkend dat alles goed is gegaan. Helaas kwam ik er later pas achter dat het niet is toegevoegd ondanks de bevestiging. In de app kan ik wel zien dat ik tegoed heb ingewisseld, namelijk bij de extra die ik kreeg. Daar staat letterlijk in: "speciaal voor jou, omdat je een google play-cadeaubon hebt ingewisseld".
Ik heb contact opgenomen met google, maar ze weigeren naar het issue te kijken. De enige reactie die ik krijg is dat ik een kaart en bonnetje moet hebben anders kunnen ze me niet helpen. Zelfs niet met het screenshot van de app waarin de eerdere tekst staat willen ze niet eens ernaar kijken. Het lijkt mij heel eenvoudig te zien. De bevestiging die ik ze toestuur en ontbrekende bijgeschreven saldo zou erop moeten wijzen dat er inderdaad iets is fout gegaan.
Overigens begrijp ik wel dat ze graag die kaart of bon willen zien, maar deze reactie is wel heel kort door de bocht.
Hebben jullie een idee hoe ik dit kan aanpakken?
Met vriendelijke groet,
Tim