De eerste opleverdatum van het glasvezel was 12 augustus 2013. Dit is toen verlaat naar 12 september 2013. Hierna nog eens 4 keer verlaat, tot maar liefst 18 juni 2014.
Ik klaag al meer dan 1 jaar over mijn verbinding, steeds wordt de reden daarvoor gegeven dat ik op het einde van de ADSL verbinding zit. Ik betaal voor 40 mb maar heb net 10 mb.
Dus ik zou z.s.m. glasverbinding krijgen.
Omdat ik dagelijks hinder ondervind van mijn internet verbinding, heb ik contact gezocht met mijn plaatselijk glasaanlegger. Die heeft mij verzekerd dat het al lang klaar is. Dit is een feit want bijna al mijn buren hebben glasvezel.
Dus uw argument dat u daar geen invloed op kan uitoefenen is naar mijn mening ongegrond.
Ik voel mij totaal niet gehoort door XS4all en ben zeer ontvreden over de manier waarop zij mij behandelen. Ik vind het van weinig profesionaliteit betuigen.
Dan weer wel, dan weer niet. Daarnaast voel ik mij bedrogen omdat ze constant als argument aangeven dat het aan reggefiber ligt, terwijl zij aangeven dat zij al klaar zijn met hun werk.
Om deze redenen wil ik het contract ontbinden voor glasvezel.
Kan dit om deze reden?
Hebben meer kassa gebruikers hier last van?
Met vriendelijke groet,
Ron de Grood