BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld terug van computeroutlet.nl te Zeist

Bijdrage door gebruiker
09-03-2013
11 reacties
Hallo, Ik heb onlangs een laptop aangeschaft via de webshop van computeroutlet.nl, Woudenbergseweg 19 Unit C4 3707HW Zeist. Doordat ze mijn oorspronkelijke bestelling ´´ opeens´´ niet meer hadden, ondanks vermelding op de website, kon ik een ander model bestellen. Toen ik aangaf dan de order te willen annuleren bleek er opeens toch nog een exemplaar gevonden te zijn.

Het gevolg was dat ik een tientje teveel heb overgemaakt. Sinds december 2012 ben ik nu bezig om dat tientje terug te krijgen, na toezegging dat ze het direct zouden overmaken. Wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf een nette verstandhouding bejegent tegen zijn klanten?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.