PhoneHouse Reageerd niet!!
27 Oktober, door toedoen van een Phone house medewerker op 6 maart 2015
“zullen we even kijken of we uw telefooncontract kunnen…”
-Ben / T-mobile contract niet opgezegd (wordt stilzwijgend met maand verlengd)
-KPN contract met nummer behoud niet werkzaam.
-Geen reactie op Phone house winkel bezoek, email,
telefoontjes.
- Hoofdkantoor gebeld 033- en deze verwijzen wederom
door naar klantenreacties@
IK STEL VOOR DAT ZE DIT WIJZIGEN in GEEN_KLANTENREACTIES@PHONEHOUSE
En inmiddels € 165,30 teveel betaald aan dubbel sim-only abbo’s
Niemand doet wat of reageert op welke vorm van vragen.
-Phonehouse man A heeft destijds van alles in werking gezet (naar zeggen) en “ticket ingeschoten”
-Phonehouse bedrijfsleider heeft in winkel kopietjes gemaakt en nogmaals doorgezonden.
-Phonehouse contact centrum Dhr. JW vroeg wederom om de documenten.
-Phonehouse contact centrum mevr. J. ging dit in behandeling nemen.
-Phonehouse receptie op hoofdkantoor kan niets en vraagt om mail te sturen aan klantenreacties@