BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GEEN_KLANTENREACTIES@PHONEHOUSE

Bijdrage door gebruiker
29-10-2015
6 reacties
PhoneHouse Reageerd niet!!

27 Oktober, door toedoen van een Phone house medewerker op 6 maart 2015
“zullen we even kijken of we uw telefooncontract kunnen…”
-Ben / T-mobile contract niet opgezegd (wordt stilzwijgend met maand verlengd)
-KPN contract met nummer behoud niet werkzaam.
-Geen reactie op Phone house winkel bezoek, email,
telefoontjes.
- Hoofdkantoor gebeld 033- en deze verwijzen wederom
door naar klantenreacties@

IK STEL VOOR DAT ZE DIT WIJZIGEN in GEEN_KLANTENREACTIES@PHONEHOUSE

En inmiddels € 165,30 teveel betaald aan dubbel sim-only abbo’s

Niemand doet wat of reageert op welke vorm van vragen.
-Phonehouse man A heeft destijds van alles in werking gezet (naar zeggen) en “ticket ingeschoten”
-Phonehouse bedrijfsleider heeft in winkel kopietjes gemaakt en nogmaals doorgezonden.
-Phonehouse contact centrum Dhr. JW vroeg wederom om de documenten.
-Phonehouse contact centrum mevr. J. ging dit in behandeling nemen.
-Phonehouse receptie op hoofdkantoor kan niets en vraagt om mail te sturen aan klantenreacties@



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.