BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen internet met Sitecom homepluggen

Bijdrage door gebruiker
17-04-2014
3 reacties
Maak met mijn 2 modems (W7 ult en W8) gebruik van Sitecom homepluggen (LN-507 en LN-509). Het gebeurt nu regelmatig dat ik geen internetverbinding heb. Probleemoplossing via icoontje in de taakbalk werkt niet. Moet steeds een van de twee pluggen uit het stopcontact verwijderen (ca. 10 sec) en dan weer inpluggen. In één geval moest ik het modem resetten. Is er een manier om dit regelmatig voorkomend probleem uit de wereld te helpen? Alvast dank voor iedere suggestie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.