BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geen bestelling bij Bol.com

Bijdrage door gebruiker
19-09-2016
12 reacties
Op donderdag 15-09-2016 heb ik bij bol een telefoon besteld (huawei p9 lite goud). hij stond op hun site voor € 237,-
Overal was deze telefoon € 295,- dus meteen besteld en betaald.
Op maandag 19-09-2016 (5 dagen later) krijg ik een mail dat door een technische storing bij Bol de telefoon geannuleerd werd omdat er een fout gemaakt was op hun site (de prijs natuurlijk).
Hij staat nu weer voor € 295,- op hun site. Na verschillende telefoontjes naar Bol bleek dat er niemand wat kon doen hieraan en dat het in hun voorwaarden zou staan.
Moet ik hiermee akkoord gaan, ik heb toch een wettellijke overeenkomst gesloten. Volgens mij moeten ze dan ook voor die prijs leveren en zich niet verschuilen achter de voorwaarden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.