Ik zit met een probleem
Ik heb sinds 1 jaar een abonnement bij t-mobile nooit problemen mee gehad.
Sinds een maand ben ik eigenlijk nooit bereikbaar ik kan niet gebeld worden en zelf kan ik ook niet bellen.
Dit probleem vanmorgen bij t-mobile voorgelegd was een bekend probleem, ik heb meteen kenbaar gemaakt dat ik dit niet accepteer en dat ik in het ergste geval mijn contract wil laten onbinden.Want ik heb niks aan deze provider als ik niet kan bellen.
Ik heb net prepaid sim aangeschaft om toch bereikbaar te zijn.
Net werd ik door t-mobile gebeld dat in mijn omgeving 100% bereik moet zijn maar dat is dus niet zo.
Als compenssatie kreeg ik 0.50 cent terug,ik heb te kennen gegeven dat ik het contract wil laten ontbinden met de retour van de gsm.
Maar dat kon niet volgens hem want ik moest het dan maar afkopen.
Wat kan ik het beste doen.want ik betaal voor degelijk produkt maar alleen werkt die niet
gr nanda