BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geblokkeerd door Ziggo

Bijdrage door gebruiker
13-01-2017
8 reacties
C.a. 2 maanden geleden ben ik geblokkeerd door Ziggo, ik kon niet meer op internet en emails versturen/ontvangen. Het bleek dat ik die dag duizenden emails had verzonden, wat natuurlijk niet klopte. Na 2 dagen werd ik weer aangesloten, maar mail versturen kon ik nog steeds niet. Ik gebruik incredimail en kreeg constant het bericht: "Serverfout 550, IP adres is geblokkeerd". Volgens Ziggo was ik niet meer geblokkeerd, want ik kon wel via Ziggo Mail emails ontvangen en versturen. Ik heb andere emailprogramma's geinstalleerd, zoals Thunderbird, Microsoft Outlook, Em Client enz. Maar ook bij deze kon ik geen mail versturen. Ik heb in de weken daarna zeker 6 keer telefonisch contact met Ziggo gehad, bij de ene moest ik een nieuw email account aanmaken, bij een ander moest ik de server poortnummers veranderen, mijn hele computer op virussen scannen enz. enz. enz.... Dit alles heeft niet geholpen. Wat moet ik doen om weer gewoon via Incredimail of welk andere programma dan ook, emails te kunnen versturen, want Ziggo Mail vind ik niet gebruiksvriendelijk....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.