Ik heb 8 maanden geleden bij de Aldi een Wolfgang AT-AS43D4? gekocht. Twee weken geleden hield hij er opeens mee op.
Ik ben terug gegaan naar Aldi, maar daar konden ze me niet helpen, want ik had de doos niet meer.
Ik heb gemaild naar Ambiance Technology.
Kreeg het volgende antwoord:
"U kunt uw toestel opsturen ter reparatie. In de verpakking van uw toestel vind u een garantiekaart. Deze dient u te lezen en ingevuld mee te sturen, samen met een kopie van uw aankoopbewijs en een begeleidende brief, waarin u uitgebreid uw klacht(en) omschrijft".
Ik heb ze teruggemaild, dat ik de doos en garantiekaart niet meer heb. Daar reageren ze niet meer op.
Wel heb ik de originele bon.
Mijn vraag: kunnen ze weigeren mijn smartphone te repareren (ik heb nog steeds garantie) als ik de originele doos plus garantiekaart niet meer heb?
mvg
Jacky