BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie smartphone

Bijdrage door gebruiker
01-06-2014
9 reacties
Ik heb 8 maanden geleden bij de Aldi een Wolfgang AT-AS43D4? gekocht. Twee weken geleden hield hij er opeens mee op.
Ik ben terug gegaan naar Aldi, maar daar konden ze me niet helpen, want ik had de doos niet meer.
Ik heb gemaild naar Ambiance Technology.
Kreeg het volgende antwoord:
"U kunt uw toestel opsturen ter reparatie. In de verpakking van uw toestel vind u een garantiekaart. Deze dient u te lezen en ingevuld mee te sturen, samen met een kopie van uw aankoopbewijs en een begeleidende brief, waarin u uitgebreid uw klacht(en) omschrijft".
Ik heb ze teruggemaild, dat ik de doos en garantiekaart niet meer heb. Daar reageren ze niet meer op.
Wel heb ik de originele bon.
Mijn vraag: kunnen ze weigeren mijn smartphone te repareren (ik heb nog steeds garantie) als ik de originele doos plus garantiekaart niet meer heb?
mvg
Jacky
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.