BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie samsung Tab 4 Mediamarkt

Bijdrage door gebruiker
06-01-2018
7 reacties
Wij hebben medio 2015 2 dezelfde tablets bij de mediamarkt gekocht. De ene werkt prima en de andere geeft problemen met de batterij. De tablet is in 2016 binnen de garantie gerepareerd en de USB connector module is vervangen en het moederbord is gerepareerd. De tablet werkte hierna weer goed. Begin december 2017 waren er weer dezelfde problemen met de batterij. Ik ben terug gegaan naar de Mediamarkt en het apparaat werd opgestuurd voor een prijsopgave voor de reparatie, want de garantie van 2 jaar was verstreken en de garantie van 3 maanden op de reparatie in 2016 was ook verstreken. De prijsopgave om de tablet te laten repareren bedroeg 211 euro, ongeveer evenveel als de tablet nieuw heeft gekost. We hebben de tablet kosteloos en ongerepareerd terug laten sturen. Toen ik de tablet ophaalde bij de Mediamarkt heb ik aangegeven dat de reparatiekosten belachelijk duur zijn en dat men dit van te voren al had kunnen weten.
Als het product niet goed is, heb je dan bij de mediamarkt recht op een nieuw product?
Klopt het dat er maar 3 maanden garantie op een reparatie bij de mediamarkt zit?
Geeft de mediamarkt na 2 x keer terugbrengen/repareren recht op een nieuw product?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.