BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie

Bijdrage door gebruiker
30-06-2008
7 reacties

HELP, Al eerder heeft mijn zoon( inmiddels 16 geworden)een brief naar kassa gestuurd na aanleiding van een uitzending die over de sony playstation3 ging. Vorig jaar augustus heeft hij van zijn zelf verdiende geld een playstation3 gekocht van 600.00 euro, een half jaar later deed deze het niet meer, hij heeft hem 19 februari opgestuurd naar het adres die hij van sony heeft gekregen, na verschillende malen telefonich contact en brieven schrijven waar niet op gereageerd werd, kreeg hij 10 april te horen dat de playstation onderweg was , na drie dagen maar weer eens gebeld en gevraagd of hij misschien via Timboektoe was verstuurd, werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk bleek dat hij kwijt was en dat hoorden wij van het koeriersbedrijf, na heel veel heen en weer gebel van onze kant. Mijn zoon kreeg toen een copy met spelletjes waar hij er een uit mocht kiezen( lekker handig zonder playstation). Weer hebben we gebeld en een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat wij een nieuwe, dan maar 40 GB eisten. Opnieuw werd er niet op gereageerd. Na ongeveer tien dagen werden we gebeld met de mededeling dat mijn zoon boven aan de lijst stond en dat hij een nieuwe playstation3 van 60 GB zou krijgen, op mijn vraag of dat wel kon omdat deze niet meer gemaakt worden zijden ze niet veel. Donderdag 5 juni kreeg hij hem geleverd en meteen die zelfde avond liep hij al weer vast, na een aantal dagen waarin steeds hetzelfde gebeurde heeft hij maar weer gebeld en weer moest hij terug gestuurd worden. Woensdag 11 juni heeft hij hem teruggestuurd en er werd hem verteld dat hij weer bovenaan de lijst zou staan omdat het de eerste keer al zo mis was gegaan, nu twee en een halve week later zijn we dus geen stap verder, en als we nog eens anderhalve maand verder zijn is dus de garantie afgelopen, terwijl hij er maar een half jaar iets mee heeft kunnen doen. Wie kan ons helpen en al die andere mensen die hetzelfde meemaken... Groetjes, Astrid

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.