BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie, defecte computer, door afwezigheid randaarde?

Bijdrage door gebruiker
02-02-2010
24 reacties
Ik heb een computer gekocht, die nu voor de 4e keer defect is. De laatste 2 betroffen (o.a.) een defecte video-kaart. Ik heb een nieuwe computer gevraagd. Nu stelt het bedrijf dat de defecten zijn ontstaan doordat hij is aangesloten op een wandcontactdoos zonder randaarde. In mijn huis heb ik echter nergens randaarde. In onze hele buurt is dit gelijk, en overal snorren zonder problemen de computers.
Kan het bedrijf mij verwijten dat ik geen randaarde (kan) gebruik(en) en daardoor mij schuld verwijten aan het defect?
Hierop baseren zij het idee dat ze me geen ander systeem hoeven aan te bieden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.