BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

garantie

Bijdrage door gebruiker
22-01-2013
4 reacties
ik heb 2jaar abonnement bij t-mobile ze zeiden dat ik 2garantie heb en me blackberry 9900 de beeld is doet het niet meer en ik heb het terug gebracht en ik kreeg brief email ontvangen


Geachte heer/mevrouw,
Op 20 januari 2013 is uw mobiele telefoon door T-Mobile ontvangen voor reparatie. Uw mobiele telefoon is inmiddels geïnspecteerd door
onze technici en deze hebben geconstateerd dat uw mobiele telefoon schade heeft die is veroorzaakt door vallen/stoten/klemmen. Om
deze reden kan het defect niet kosteloos binnen de garantie gerepareerd worden.
T-Mobile kan uw mobiele telefoon wel tegen betaling buiten de garantie laten repareren. Voor de reparatie van uw mobiele telefoon brengt TMobile dan reparatiekosten in rekening van € 223,85 (incl. btw). Voor dit bedrag wordt uw mobiele telefoon vakkundig gerepareerd door
onze gecertificeerde technici en wordt de nieuwste beschikbare software op uw mobiele telefoon geïnstalleerd. Op de reparatie van het
defect geven wij standaard 3 maanden garantie.
Gaat u akkoord met deze prijsopgaaf?
Stuurt u deze brief dan voor 1 februari 2013 ingevuld en ondertekend naar het in deze brief vermelde adres.
T-Mobile laat uw mobiele telefoon vervolgens repareren via partnerbedrijf Dynafix.
Gaat u niet akkoord met de prijsopgaaf?
Stuurt u deze brief ook dan ingevuld en ondertekend naar het in deze brief vermelde adres. Wij sturen uw mobiele telefoon vervolgens
ongerepareerd terug of verwerken uw mobiele telefoon op een milieuvriendelijke wijze (afhankelijk van de door u gekozen optie).
Bij geen reactie voor 1 februari 2013 gaan wij ervan uit dat u niét akkoord gaat met de prijsopgaaf en sturen wij uw mobiele telefoon
ongerepareerd naar u terug.
U kunt uw keuze om uw mobiele telefoon wel of niet te laten repareren kenbaar maken aan partnerbedrijf Dynafix:
reguliere post: T-Mobile Repair Center, t.a.v. Dynafix afdeling prijsopgaaf, Daelderweg 21, 6361 HK, Nuth
Ja, ik ga akkoord met de reparatiekosten van € 223,85 en geef T-Mobile toestemming mijn mobiele telefoon te repareren en de nieuwst
beschikbare software te installeren.
Nee, ik ga niet akkoord met de prijsopgaaf en ontvang mijn telefoon daarom kosteloos ongerepareerd retour.
Naam: Datum: Handtekening:
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
T-Mobile Klantenservice
fax: +31 (0) 45 - 5656153
Datum: 22-01-2013
Betreft: Uw T-Mobile reparatie
T-Mobile kenmerk: 351503058901651
Mevr. Wehlie,, D.
Bolivar 10
2134 BA HOOFDDORP
Reparatiereferentie: iRMATMOB10612902
Nee, ik ga niet akkoord met de prijsopgaaf en kies ervoor om kosteloos afstand te doen van mijn mobiele telefoon (inclusief alle
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.