Enige tijd geleden kwam ik op de site www.2call.nl een aanbieding tegen van Vodafone, het betrof het iPhone 1000 abonnement wat via 2call.nl voor € 55,- werd aangeboden ipv. € 100,- die op de site van Vodafone werd vermeld. Telefonisch navraag gedaan bij 2call.nl, de adviseur verzekerde mij ervan dat het bedrag van € 55,- het correcte bedrag was en dat deze aanbieding voor de volledige looptijd van het abonnement was, in dit geval dus 24 maanden. Telefonisch heb ik dit abonnement toen afgesloten dat was 3 maanden voordat mijn huidige abonnement bij T-Mobile was afgelopen. Keurig de telefoon thuis bezorgt gekregen alles afgehandeld, verder niks aan de hand. Op het door mij ondertekende contract stond echter alleen de abonnementsvorm en niet het daarbij horende tarief. Na 3 maanden ontving ik van Vodafone mijn eerste Factuur, hierop stond een hoger bedrag dan de € 55,- maar er ontstond bij mij nog geen argwaan, het zouden de aansluitkosten en de kosten van de simkaart plus telefoon wel zijn dacht ik. Toen na 4 maanden na afsluiten van mijn contract de eerste regulier rekening binnen kwam stond hierop vermeld dat de abonnementskosten niet € 55,- maar € 100,- bedroegen. Dat was niet de bedoeling! Dus ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice van 2call.nl hen het hele verhaal uitgelegd, het volgende viel mij op: Degene die hierover ging is alleen per mail te bereiken en kon na meerdere telefoontjes niet worden bereikt. het contact per mail verliep erg moeizaam en na enkele weken werd mij een schadevergoedings voorstel gedaan van enkele honderden euro's. Hiermee ging ik echter niet akkoord. na weer enkele mailtjes over en weer zagen zij opeens van dit aanbod af en was voor hen de zaak afgehandeld. Als reden gaven zij aan dat ik binnen 3 maanden had moeten reageren, terwijl mijn eerste factuur van Vodafone pas na die periode in mijn bezit kwam. Ik heb inmiddels contact gezocht met mijn rechtsbijstandsadviseur en heb overwogen om aangifte te doen tegen 2call.nl m.b.t. het verstrekken van misleidende informatie.