BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fishing?

Bijdrage door gebruiker
20-11-2013
9 reacties
geen rabo account maar deze mail kreeg ik:
Geachte rabobank klant,
De Rabobank spendeert veel aandacht en zorg aan het beveiligen van al onze bankrekeningen tegen fraude.
Vanwege de landelijke storing zijn wij gedwongen om de gegevens van al onze klanten opnieuw te verifiëren en te beveiligen met een nieuwe beveiligingssysteem.
Klik op het onderstaande link om uw gegevens te verifiëren .
klik hier
Nadat uw gegevens geverifieerd zijn, zal er door een van onze medewerkers nog contact met u worden opgenomen om uw bankrekening geheel te beveiligen tegen fraude.
Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,
Rabobank Online Beveiliging

de afzender is: Rabobank Online het reply adres is weer een andere ....@ correo.venetur.gob.ve

is men aan te pakken via dit adres?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.