Van:[e-mailadres verwijderd]
Onderwerp: Falende procedure bij vervanging van AH Mobiel Prepaid SIM-kaart
Aan: pers@ah.nl
Datum 28-02-2022 14:06
Geachte mensen van AH en AH Mobiel
- "De SIM lock mag alleen door AH Mobiel worden verwijderd." staat in de algemene voorwaarden van AH MOBIEL prepaid.
Maar de AH Mobiel klantenservice meldt mij op 28-02-2022 dat voor mijn Alcatel OT-106 of 106X gold dat Telfort
degene was die over het unlocken van een simkaart ging en dat de tijd waarin dat mogelijk was al verstreken is...
AH Mobiel heeft mij in de val laten lopen en nu doet mijn oude sim-kaart het niet meer en de ontvangen 'nieuwe' sim-kaart is gelockt.
Nu heb ik een telefoon met 2 sim-kaarten die het allebei niet doen - waardoor het mobieltje van de ene op de andere dag het niet meer doet...
WAS DIT UW BEDOELING???
Graag alsnog de unlock-code sturen naar het e-mail adres!
Met 'vriendelijke groet',
[Edit moderatie: NAW-gegevens verwijderd]