BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

factuur inzien upc

Bijdrage door gebruiker
09-08-2010
12 reacties
Goedenavond,

Ik heb kortgeleden mijn abonnement bij UPC opgezegd welke dan ook is afgelopen op 5 juli 2010. Vorige week ontving ik van UPC een mail dat er een nieuwe factuur voor mij klaar zou staan bij mijn UPC. Ik heb hierop ingelogd bij mijn UPC om mijn factuur in te zien maar helaas lukte het mij niet om de factuur in te zien omdat ik er simpelweg niet meer bij kon. Hierop heb ik gebeld met een van de medewerkers van UPC en zij bevestigde mij dat het inderdaad niet mogelijk was om de factuur in te zien omdat ik geen abonnee meer ben. Ik heb gevraagd of ik de factuur dan per post of per mail toegestuurd kon krijgen maar de medewerkster gaf aan dat het niet mogelijk was om de factuur per mail te versturen. Per post is er wel een mogelijkheid maar hiervoor zijn de kosten 5 euro.

Ik vind een bedrag van 5 euro voor een papieren factuur onaanvaardbaar en heb dit ook aangegeven via een klacht bij UPC. Er werd snel gereageerd maar ook hier kon men mij niet helpen.

Van de medewerkster begreep ik dat ik niet aan UPC hoef te betalen maar dat ik geld terug krijg. Zij hanteren hiervoor een betalingstermijn van 8 weken!! Dit vind ik onacceptabel want ik had ook geen betalingstermijn van 8 weken....

Het lijkt mij toch minimaal om als klant een (eind)factuur te kunnen inzien. Kunt u mij hierbij helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.