BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fabrikant weigerd omruiling onder garantie

Bijdrage door gebruiker
10-04-2024
8 reacties

Ik ben al meer dan een half jaar bezig mijn monitor om te ruilen die een cluster dode pixels bevat, welke ik vrijwel direct na onvangst als defect heb aangemeld. Er werd mij binnen 2 weken een nieuwe beloofd en dat ze omgewisseld zouden worden. Nu meer dan een half jaar verder is er niks gebeurd.

https://eu.community.samsung.com/t5/audio-video/absoluut-schandelijke-klantenservice-garantie-afhandeling-van/td-p/9188026

Nu heb ik voor t eerst email contact gehad met de escalatie afdeling van samsung dit zeggen ze

"Ik hoop dat dit bericht u goed bereikt. Hierbij wil ik u informeren dat we uw dossier in behandeling hebben genomen. Tijdens ons onderzoek hebben we geconstateerd dat er onlangs zich systematische problemen hebben voorgedaan met de aanvraag van de omruiling. Om een snelle en passende oplossing te bieden, hebben we besloten dat het beste is dat u het product retourneert en vervolgens de bestelling opnieuw plaatst tegen dezelfde prijs. Ik begrijp dat de afhandeling van dit dossier langer duurt dan verwacht, maar dit komt omdat we hebben gewacht op beschikbare voorraad. Aangezien dit geen reparatie- of technische klacht betreft, kunnen we het product niet direct via een omruilprocedure afhandelen. Onze excuses voor het ongemak dat dit met zich heeft meegebracht. We streven ernaar om uw ervaring met Samsung zo probleemloos mogelijk te maken en zullen er alles aan doen om deze kwestie correct af te handelen. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, staan we altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen."


Dit klopt niet... want een cluster dode pixels is precies wel een reparatie/technische klacht...
Heb al meer dan 20x gebeld over een half jaar lang niks lijkt te helpen. Enige tips wat ik kan doen?









Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.