BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Explorer werkt niet meer

Bijdrage door gebruiker
03-09-2013
13 reacties
Sinds een week is het niet meer mogelijk om via outlook.com mijn live.nl-account geopend te houden. Na een paar seconden krijg ik de melding dat Explorer niet meer werkt en dat het programma gesloten wordt. Dit gebeurt 3x achter elkaar en daarna krijg ik de melding dat het niet mogelijk is om terug te keren naar outlook.com.
Ik heb via een conctactformulier gevraagd hoe dit kan én vooral hoe dit opgelost kan worden. Hierbij kreeg ik de tips om silverlight te downloaden, cookies te verwijderen én mijn internetinstellingen te resetten. Dit allemaal gedaan, maar is géén oplossing van het probleem. Wél was ik een taakbalk/toolbar van Norton kwijt waardoor ik niet meer (digitaal) bij mijn inloggegevens kon komen.
Ik heb dit bij microsoft gemeld en sindsdien is het DOODSTIL!!
Daarna heb ik wederom via een contactformulier gevraagd om een oplossing. Kreeg "netjes" een email ter ontvangstbevestiging én de melding dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen. Wederom: DOODSTIL!!!
Al met al kan ik nog steeds niet mijn outlook/live.nl-account geopend houden.
Behalve dat dit verschrikkelijk irritant is (kan geen mail inkijken), moet ik iets printen wat ik deze week nodig heb.
Zelfs het doorsturen van een bericht naar een ander mailadres lukt niet, omdat voor ik zo ver ben de melding al weer komt dat Explorer niet werkt.
Is er iemand met dezelfde ervaring en/of weet iemand hoe ik van deze ellende afkom/hoe ik e.e.a. kan oplossen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.