BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ervaringen met slechte service van Apple

Bijdrage door gebruiker
29-11-2013
5 reacties
In juni 2013 heb ik een Apple I-Mac gekocht. Al binnen vijf maanden na de aanschaf doet de aan/uitknop het niet meer. Reactie van Apple: "Dat kan gebeuren, breng het product maar terug naar de winkel. Dan wordt deze onder de garantie wel gerepareerd. Dat kan overigens wel maximaal twee weken duren." Tenzij je bovenop de aanschafprijs van bijna €1.400 nog een Applecare Protection Plan aanschaft voor nog eens €179. Dan is Apple bereid de I-mac thuis te komen ophalen. Zijn er mensen die soortgelijke slechte ervaringen hebben met de Apple service?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.