BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen met gsm stunts?

Bijdrage door gebruiker
10-12-2008
2 reacties

Voor beide dochters heb ik een mobieltje met abonnementen afgesloten. Na lang zoeken op internet kwamen we voor de Samsung f480 het voordeligste abonnement tegen bij gsm stunts. beide mobieltjes besteld. Het ene mobieltje liep perfect. Kreeg de dag erna een telefoontje om alles te controleren en een dag later werd het mobieltje gebracht. ID kaart etc werd een fotootje van gemaakt. Allemaal prima geregeld. Maar bij GSM stunts gebeurde weinig tot niets. Mailtje werd niet op gereageerd en bij het telefoneren werd er gezegd het is druk. Uiteindelijk na bijna twee weken kreeg mijn dochter eindelijk haar mobieltje. Maar na nog geen drie weken is het mobieltje stuk. Het lukt niet meer het mobieltje op te laden. Dus wij afgelopen zondag een mailtje gestuurd. Maar tot vandaag nog helemaal geen reactie. Dus maar weer eens gebeld en dan krijg je weer het antwoord dat ze het druk hebben. Diegene die de reparaties doet ziek is. Na even flink boos geworden te zijn. Want het abonnement loopt wel door en doordat mijn dochter ziek is is dit een van de manieren om contact te ouden met haar leeftijdsgenootjes. Kreeg ik even later wel een mailtje terug. Maar nu moeten we zelf het toestel opsturen. Ook moet je een backup maken . Hoe kan dat nu met een defect toestel. En het zou twee weken gaan duren voordat hij weer gerepareerd is.

GRGRGRGRGR vind het een slechte zaak en vraag me af of hier meer mensen zijn met slechte ervaringen met gsm stunts.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.