Hi, ik ben sven en woon in Amsterdam. Sinds vorige week donderdag/vrijdag (4/5 mei) heb ik al geen internet verbinding meer. Ik heb mijn provider - Ziggo - gebeld en een afspraak met een monteur gemaakt voor dinsdag 9 mei tussen 5 en 10 uur s'avonds. Rond kwart voor 6 wordt deze afspraak afgezegd zonder reden, ik ben nog gebeld door een nummer zonder nummerherkenning maar was net te laat met opnemen. Na dat is had vernomen dat de afspraak niet meer doorging, heb ik gelijk naar Ziggo gebeld. Tijdens dit telefoon gesprek wordt ik slecht geholpen en kreeg ik het gevoel dat het ze niet echt uitmaakt (klantonvriendelijk). Mij word verteld dat ik een andere afspraak moet maken en dat de eerst volgende dag vrijdag 12 mei is tussen 12 en 6 uur s'middags. Ik kan dan niet omdat ik gewoon moet werken dus wordt de afspraak verschoven naar maandag 15 mei. Ik zit dus in totaal meer dan 10 dagen zonder internet en wordt slecht geholpen door Ziggo... weet iemand wat mij opties zijn?