BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

E-mail versturen Telfort

Bijdrage door gebruiker
03-01-2016
5 reacties

Wij hebben2 mobiele abonnementen bij Telfort. dit beide niet volledige werken. Vanaf 12 augustus 2015 kunnen wij niet E-mail versturen. Ik heb hier reeds meerdere malen contact met Telfort over gehad.ik krijg steeds het antwoordt: is bedenk en wij weken hieraan. Is ik een mail wil versturen moet ik eerst een Wifi verbinding zoeken.Hieronder een reactie van Telfort:

31-12-015
Geachte Heer Janssen,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Allereerst adviseren wij u om de instellingen van uw toestel goed na te kijken, door ons stappenplan te doorlopen op www.telfort.nl/instellen. Op deze wijze weet u zeker dat uw toestel goed is ingesteld.

Gebruikt u een e-mailadres van Telfort? Als de telefoon is ingesteld volgens het stappenplan, kunt u alleen mail versturen als u met Telfort WiFi verbonden bent. Mail lezen is wel mogelijk via het mobiele netwerk.

Als u onderweg mail wilt versturen kan dat tijdelijk alleen via Webmail. Surf hiervoor naar www.telfort.nl, klik links bovenaan op menu en vervolgens op Webmail. We werken op dit moment hard aan een oplossing zodat u ook weer met uw e-mail applicatie de e-mail kunt versturen.

Maakt u gebruik van een e-maladres van een andere provider (bijvoorbeeld Gmail, of Hotmail) en heeft u het toestel volgens de instructies ingesteld, maar kunt u nog altijd geen e-mail versturen? Kijk dan op de website of neem contact op met de klantenservice van uw e-mailprovider.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.

Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.

> Reactie versturen naar Telfort

Met vriendelijke groet, Telfort Klantenservice

Mij vraag aan Kassa is derhalve:
Is dit een bekenden klacht en moet ik dit zonder meer accepteren?

[edit-red.]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.