ik had vroeger een dutchtone mobiel abbonement, die ik al jaren had, daar ik 2 andere abbonementen had afgesloten wou ik deze opzeggen, opzegtermijn 2 of 3 maanden. zo gezegd zo gedaan, maar helaas het was niet mogelijk daar ik weer een jaar vast zat. en hoe kwam dat, enkele maanden van tevoren kreeg ik een telefoontje van dutchtone dat mijn abbonement niet meer bestond ik had 360 all in en alle abbonementen werden veranderd of kregen een andere naam, dus ik mocht een nieuwe telefoon uitzoeken of ik kon 3 maanden geen abbonement betalen kiezen, waarop ik zei!! ik heb geen nieuwe telefoon nodig, en ik ga jullie abbonement opzeggen daar ik een andere provider neem, dat was geen probleem zeiden ze maar ik MOEST wel één van de twee kiezen dat wou ik niet maar naar aandringen heb ik dan maar gekozen voor 3 maanden korting!! wat me duur is komen te staan, want toen ik dus 2 nieuwe abbonementen heb genomen en dutchtone wou opzeggen, ging dat helemaal niet ik zat weer opnieuw aan een contract vast... ik heb dus daarna niet meer betaald en heb gezegt dat dat niet zo hoorde. maar nu komt het ze zetten je gewoon op de lijst bij de BKR in tiel als wanbetaler en je kunt niets meer afsluiten pppffffffff ik heb nog nooit ergens achterstallige betaling gehad of enige schuld, dat kan toch niet zomaar dat die providers dat zomaar kunnen maken met zoveel mensen.... is daar iets aan te doen????? Monique