Ik heb mijn telefoon (moto x style ) ter reparatie aangeboden ivm kapot scherm. Vanaf het versturen gaat het al fout. via post.nl kon ik zien dat mijn mobiel al enkele dagen bij dynafix was maar via het volgsysteem van dynafix kon ik dat niet zien. ik had ze gemaild: mijn gegevens waren intern daar kwijt en ik kreeg een nieuwTrack tracé.
Na ontvangst van de offerte heb ik direct geld over gemaakt. Na enkele dagen geen reactie maar eens gebeld. Ze kunnen mijn betaling niet vinden, of ik eventueel een bewijsje wil mailen. dat heb ik direct gedaan. weer enkele dagen later nog geen reactie enaar nogmaals gemaild. pas na enkele dagen kreeg ik per mail reactie waarin alleen staat dat ze geen antwoord kunnen geven en mijn vraag doorsturen.
ondertussen heeft Dynafix mijn geld en mijn telefoon al 3 weken. ik heb het idee dat ze de telefoon kwijt zijn.
ik heb een klacht ingediend (op de site van dynafix staat trouwens nergens waar je klachten kwijt kan) maar ook daarop geen reactie.
natuurlijk wil ik mijn telefoon terug, mar wat als Dynafix dit niet kan doen? doordat ze hem kwijt zijn bijvoorbeeld. sta ik dan in mijn recht om de reparatiekosten terug te vorderen en ee niet vervangend (zelfde) toestel te eisen?
al met al erg de balen van Dynafix. Vooral omdat ze gewoon niet reageren. het lijkt wel of ze bewust wachten tot ik ze opbel......a 45 cent per minuut