BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

dixons vaker probleem

Bijdrage door gebruiker
11-04-2013
25 reacties
ik kocht een laptop bij dixons 7-8 maanden terug
problemen zijn
1. toutchpad lag er uit (muis wat op je laptop zit)
was naar dixons kreeg nieuwe laptop na mijn idee op gelost
2. 2 weken terug scande ik me laptop op virusen niks gevonden norton 360 betaalde
dag later start met pc niet meer op hardeschijf kapot
3. krijg hem 2 dagen geleden terug waren nog kleine probleempjes was niet up to date is opgelost gisteren avond was ik aan het chaten met mensen valt er een toets er af blijkt is afgebroken te zijn ik naar dixons valt niet onder garantie zegt hij ik laat daar niet bij zitten ik ging in discusie later gaf ik het op ik denk probeer wel verschilende manieren eerste manier was consumente wijzer intelichten die zegt je hebt recht op een product wat goed is dit product is een laptop als je een product koop verwact je dat hij goed werkt nou dat doet hij dus niet dus ga van uit dat dit product niet goed deugt voor meer informatie belde ik de fabriek harmony die zegt de toets valt niet onder garantie zegt ze maar hoor wel vaker dat deze dingen gebeuren waar op de monteur zegt moet met kracht worden gedaan met andere woorden is het mij schuld dus met andere woorden heb ik geen poot om op te staan

wat denken jullie tips en hints zijn welkom
valt dit echt niet onder garantie ook aangezien de laptop dan ook niet deugt na de hardescijf kapot is en 2 dagen de toets afbreekt totaal ben ik 3x naar dixons geweest en moest vandaag weer om 3 uur komen voor bedrijfsleider waar ik van uit gaat dat ie ook weer moeilijk gaat doen
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.