BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dell en levertijd...

Bijdrage door gebruiker
17-08-2007
7 reacties

Op 17 juli jl. heb ik de laptop gekocht die ik graag wilde hebben via Dell. Na betaling van het bedrag (zo'n 1300 euro) werd de order in bestelling genomen er werd ipv de normale 2 weken een levertijd van 5 weken medegedeeld...22 augustus dus...balen, maar het was niet anders. Afgelopen week stond de order nog steeds te wachten op onderdelen (sinds 19 juli) en werd ik toch een beetje ongerust. Ik heb een mail naar Dell gestuurd of de laptop nog wel op tijd binnenkwam en ik werd netjes teruggebeld. Inmiddels waren de onderdelen er en ik kon er vanuit gaan dat de leverdatum nog gehaald zou worden. Dat was afgelopen woensdag. de man beloofde maandag a.s. terug te bellen om me te vertellen hoe het er dan voor stond.

En net: kreeg ik een mailtje van Dell, dat de levering was uitgesteld tot 20 SEPTEMBER!! Hier ga ik dus absoluut niet mee akkoord!! Dat betekent dus dat mijn geld vanaf 17 juli op hun rekening staat en dat er tot 20 september helemaal niets tegenover staat!! Ik heb ze verzocht me mede te delen wat het onderdeel is wat er dus nu opeens weer niet is en dat eigenlijk gewoon de koop wil annuleren en mijn geld terug wil.

Maar: hoe sterk sta ik hierin??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.