BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

dekbedovertrek

Bijdrage door gebruiker
18-02-2012
7 reacties
Hallo.
ik heb een incident met Groupon,ik heb 2 nov. 2011, 2 dekbedovertrekken genaamd descanso besteld bij Groupon en heb na 8 weken eens eindelijk wat gekregen, maar wat bleek het was maar 1 dekbedovertrek, terwijl ik betaald en besteld voor 2.Na weken mailen en bellen en veel gemail heb ik uiteindelijk nog een keer 7,50 verzendkosten moeten betalen om dat andere overtrek te krijgen.Groupon zei dan ook dat ik contact moest opnemen met de dealer die het uitleverd nl. 12 deals, daar heb ik regelmatig contact mee gehad maar nu krijg ik geen reactie meer en geen gehoor per telefoon.Dat is toch raar ik heb nu het probleem weer bij Groupon gelegd en die zouden het uitzoeken, maar dat hebben al 20 medewerkers mij verteld. Wat moet ik nu doen?

ik zou het fijn vinden als iemand mij zou kunnen helpen.

Vriendelijke groet,
R.Offermans.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.