BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Defecte printer opgestuurd

Bijdrage door gebruiker
08-12-2016
7 reacties


Deze mail kreeg ik vandaag toen ik mijn printer opgestuurd had,wat nu?
wie weet raad.
de printer is een Epson xp710.


Beste,

We hebben zojuist uw printer in ontvangst genomen en we zijn deze aan het controleren.

We hebben u gevraagd of er originele inkt in zit, dit is helaas niet het geval. Echter zijn de zwarte, gele en rode cartridges ook leeg.

Om de printer te kunnen controleren moeten we de inkt vervangen ( kosten inkt patronen € 61,00 ), we kunnen de printer ook meteen aanmelden bij Epson en deze opsturen met de imitatie inkt erin, echter de mogelijke kosten die Epson ons oplegt door het niet gebruiken van de originele inkt worden aan u doorberekend.

Zie hiervoor onze voorwaarden op http://www.hedo.nl/pagina/21/3-jaar-Hedo-garantie.aspx , onder aan de pagina.

Met vriendelijke groet,
With Compliments - Mit Freundlichem Gruß

Technische Dienst

Hedo Computers
Burg. Van Hoofflaan 95A
5503 BK Veldhoven

tdveldhoven@hedo.nl
www.hedocomputers.nl

If you think it’s expensive to hire a professional, wait until you hire an amateur!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.