Helaas is mijn vijfde PlayStation 3 overleden. Het gaat dit keer om mijn 60 GB PlayStation welke ook onze PlayStation 2 en PlayStation spellen kan afspelen. Sony heeft altijd plechtig beloofd dat bij een defect een zelfde PlayStation 3 gerepareerd zou worden, maar weigert nu een zelfde PlayStation te leveren, waardoor voor ons ruim dertig spellen de prullenbak in kunnen! We zijn al niet blij met de wanbedrijf, omdat in de tijd ook de pc-functie zomaar is verwijderd waardoor wij ooit heel wat gegevens zijn verloren.
De optie die zij bieden gaat ook alle regels en wetten te buiten! Voor 100 euro krijg je een goedkopere PlayStation, zonder mogelijkheid om al je aangeschafte spellen te spelen en slechts 3 maanden garantie! Ik kan mij herinneren dat zodra er betaald moet worden voor een reparatie (helemaal als je praktisch de nieuwprijs van een product betaald), de garantie opnieuw hoort in te gaan. Dat zou dus minimaal twee jaar betekenen.
Aan de telefoon kom je geen steek verder. Het personeel is net zo arrogant als het k#@-bedrijf zelf. Het is bezopen dat die troep verkocht mag worden en ongestraft de consument zo voor de gek mag worden gehouden. Zelfs de nieuwe PlayStation 4 geeft massaal problemen en kan ongestraft in de winkel blijven liggen...
Kort de vraag nog een keer: Kan ik een zelfde PlayStation eisen zodat wij de spellen die wij gekocht hebben kunnen blijven spelen en mogen ze slecht 3 maanden garantie geven op een nieuw product?!