Ik heb een packard bell laptop gekocht bij Dixons. Al bij de eerste keer opstarten kreeg ik de mogelijkheid om of windows XP home, of professional te installeren.(wat voor miij een ontiegelijk groot raadsel was waarvan dat dat vandaan kwam).
Terug gegaan naar Dixons omdat de home versie het niet deed, en zei hebben mij vertelt dat ik dan maar de proffesional versie moest installeren (aangezien die wel werkte).
Echter door een software fout doet mijn laptop het niet meer. Packard bell weigert het om de software bij een nieuwe computer te leveren. En ze vertellen mij dat ik maar op F8 moet drukken en daar staan de verdere aanwijzingen. Die staan er ook maar deze werken niet. Als ik bel naar Packard Bell, wordt mij vertelt dat het onmogelijk is, en dat dixons hiervoor verantwoordelijk is. Als ik de cd wil hebben moet ik 69,- betalen. Terwijl ik hier niets aan kan doen.
Wie is voor dit alles verantwoordelijk, packard bell of dixons.
En is het de mogelijkheid om de laptop te retourneren als hij nog geen drie maanden oud is.