BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De UPC storing vergoedingen hoax

Bijdrage door gebruiker
08-06-2011
2 reacties
Ik heb een UPC aansluiting voor digitale TV.
Door een grote storing had ik vanaf 3 juni 13u tot 6 juni 11u geen digitale televisie.
Deze storing stond ook vermeld op de website van upc na het invullen van de postcode en huisnummer.

Op 5 juni was ik het meer dan zat en heb ik uit principe de garantieregeling aangevraagd welke een vergoeding uitkeert bij storingen langer dan 24u. In deze email heb ik vermeld dat ik vanaf 3 juni geen digitale televisie meer heb.

Ik kreeg vandaag een email van de klantenservice dat de garantieregeling niet van toepassing is omdat ik de klantenservice pas een mail stuurde op 5 juni 13u. en dat er tussen 5 juni 13u en 6 juni 11u geen 24 uur zat.

Tevens heb ik opgemerkt dat de storingsmelding tussentijds is aangepast van 3 juni 13u naar 5 juni 9:22.

Wat kan ik voor stappen ondernemen om alsnog aanspraak te maken op de garantieregeling? Is het mijn woord tegen UPC, sta ik machteloos?
Het gaat niet om die paar centen, maar om het principe.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.